Skip to main content

( biliyorum )

 

sen ağlama, bırak benden dökülsün dökülecek yaşlar

benden geçsin geçecek trenler, zihnimizin içindeki savaşlar

bir şeyler oluyor bu şehire sensizlikte,

her saat başı yalnızlık geçiyor bu caddelerden

çiçekler selamsız kalıyor

gönlüm ise yaşamayı bana öğreten okşamana hasret

ancak çarpmaya kararlı bir halde

çarpıyor, çarpıyor ve çarpıyor

çarptıkça savruluyor, biraz doğuya sırnaşıyor

birkaç yeli ve mevsimi aşıyor

seni tanıdıktan sonra çarpmak istiyor, öyle çarpmak istiyor gönül

kollarındayken, düşlerimde sen varken çarptığı gibi kan dolmak istiyor, 

yarım saniyede bir aşkını tepeden tırnağa yaşamak istiyor

bir şeyler arıyor seni bulmak için

çok zor olmamalı, 

ki bu yalnızlık dolu sokakları hatırlıyorum öpücüklerinden

ve bu çiçekleri, gülüşlerini

hatırlamak yetiyor ki bir çilini,

baştan aşağı aşkını yeniden okuyorum

çalıyorum, yazıyorum





Comments