Skip to main content

( her zaman seni hissediyorum )

 

bir ömür rayların yanında bir evde

tüysüz, korktuğun bir kediyle

sabahları seni izlemenin hayalini kuruyorum her gece

her gün kaldırımlarda gölgeni, bulutlarda izini görüyorum

seni asla bırakamam sözünü düşünüyorum durmadan

çok soğuk İstanbul ve sana sarılamıyorum

ne zaman bir kedi yanıma yaklaşsa

ya da rüzgar saçlarımı ellerin gibi okşasa

beni hala sevdiğini biliyorum

bacaklarımı üzerine atıyor ve saçlarını bozuyorum 

seni sevdikçe benimle olduğunu biliyorum

can atıyorum her günümü seninle paylaşmak için

kaç kere seni düşündüm, sayamıyorum

çiçeklerini özlüyorum

düzgün yazamıyorum, düşünemiyorum ve afallıyorum

ancak senin aşkını bir saniye bile hissetmeden yaşamıyorum

sanki, seni hala uzaktan görüyorum

yavaş adımlarla yanına koşuyorum

benim nasıl olduğumu biliyorsun

o çocuksu gülüşünü özlüyorum




Comments

  1. bazı vedalar sevgisizlikten değil çaresizlikten oluyor… mesafelere direnemedik belki de mevsimlere yenildik tren garlarındaki kavuşmalardan yorulduk isterdim ki hep beraber olabilseydik ama hayat işte

    ReplyDelete

Post a Comment