Skip to main content

( yıl dönümü )

 

götürmeyin diyorum

bir diyeceğim var

gözlerimi bağlamayın

son kez görmek istiyorum bildiğim her şeyi

sevdiğim her kimi

zaten dudaklarım kilitli dünden

hoşçakal demeye gerek yok, sen de yolcusun

sensiz son şair de kırar son kalemini

sonbaharda katil de olur kitaplar

şurada susuz bir deniz kaldı, aynı boş bir çukur

ne kadar derin, ne kadar sığ

burada ilk meşaleyi kim yakar gün doğumundan önce

ilk kim diplerine girer yalnızlığın senden sonra

tek yabancı bendim çukurda ve bir yalancı ayna

insan bir kere ölür, iki kere sevince bir daha ölür

ya hep severse

benim çiçeklerim yeşerirdi, rüzgar saçlarımla sevişirdi

gülüşün çocuksu

yüzün ellerime düşerdi

hayat seni çalardı tel tel

yumuşak bir besteye dönerdi saçların

mevsimlerin başlangıcı ellerin, bitişi gözlerin

ben şair, sen şiir

teşekkürler yıl dolusu gülüşlere, ömür boyu sevmeye




Comments

  1. 1 sene olmuş belki de kısa ömrümdeki en güzel yıl, artık o günlerin geride kaldığını bilmek benim canımı çok acıtıyor, güzel sonlar zaten sadece hikayelerde oluyormuş belki de olsun bizimki de hikaye gibiydi gerçek gibi değildi hiçbir insan bir insana bu kadar mutluluk veremezdi yani. Bazen kaybediyor insan bazen kendine kızıyor. Hatıralar bekliyor bir köşede Ankarayı bi nebze olsun ısıtmak için. Her şey için teşekkürler bize yaşattıkların için.

    ReplyDelete

Post a Comment