Skip to main content

( son parça )

 

yazmadım seni daha 

"sen" diye çağrıştıran hiçbir kelime kağıt yüzü görmedi bu dipsiz sensizlikte

eğer biri duysa seller, görse göller dökülürdü gözlerimden, istemedim

kan karışırdı yeni beyaz çarşaflarına

son konuşmamızdan sonra hiçbir sana adanmış cümleyi kağıda dökmeye cesaret edemedim

aklımda yazdım harfleri ve gönlümde sakladım bu sefer,

tüm vaktimi sevmeye ayırdım

sen daha yoktun, ben yazardım

bir çiçeğe yazardım, bir yanıp sönen ateşe

ama ben sensiz de yazardım

ne vurgun ama

sensiz bir küfür dahi edemez oldum

sadece ve hep düşündüm

hep yazdım ancak hiç söylemedim

çizdim ancak hiç görmedin

çünkü sen böyle istedin

ve ben seni öylesine sevdim




Comments

  1. bizim aşkımız sonsuza kadar sürecek çünkü biz senle yarım kaldık sena…
    belki de farklı bi evrende aynı şehirdeyizdir
    istemezdim ki böyle olsun sensizliğin yüzüme vurmadığı bir allahın günü yok…
    aşkın matematiği farklıymış
    ikiden biri çıkarınca bir kalmıyormuş işte

    ReplyDelete

Post a Comment